Min fine familie

"Jeg ville se Postmann Pat"

I går var jeg på kino med min mann og min 3 år gamle sønn. Det er første gangen til mini på kino etter vi testet babykino da han var veldig liten, og selvfølgelig bæsja på slutten, slik at mora ikk...

Tante Tone og onkel Ivar

Jeg skrev tidligere om at jeg synes synd på meg selv fordi mannen min er syk. Jeg trodde da at det mest var syting fra hans side, en typisk mannfluensa. På søndag klarte jeg å jage ham til legevakt...

Oishi - verdens beste restaurant

I dag var vi på Oishi Thai Cuisine på Rosenhoff og spiste. Vi var 7 mennesker, og det var riktig så koselig. De har så god mat der, og hyggelige folk som jobber der, spesielt hovedservitøren, ...

Familielivet

Dette har vært en rolig periode på min blogg. Finner visst ikke så mye energi til å skrive i en travel hverdag. Gubben jobber skift, jeg jobber med planer og sånt hjemme etter jobb, guttungen skal ...

Ferieliv

God kveld! Nå om dagen er det feriemodus i heimen, dessverre også på matfronten, men man lever bare en gang (tror jeg, da). Forrige uke hadde vi besøk fra gubbens onkel og dama hans. Da kosa vi os...

Når babyen vokser...

Når babyen vokser, og begynner å dra seg opp i sprinkelsenga... Da må far ta frem verktøykassa og skru! Vi senket senga i dag, for gubben følte press fra sin kone og fra sin bestemor. Vi har mast e...

Julemat i påskeferien

Jeg har skaffet meg en kjekk mann, som har en familie som spiser mye rart. De suger margen ut av margebein, skraper med teskje for å få i seg alt, og de spiser lever, rogn, kokt reinsdyr, og selvfø...

Pappablogg!

Min kjekkas av en ektemann har startet pappablogg, i anledning sin pappaperm. http://dinpappa.blogg.no Read it!

Snø i hele landet

En gutt som storkoser seg ute i snøværet med bestemor. Han ble helt fascinert av snømåkinga til bestefar, og likte seg virkelig.

Trilleturdilla

I dag har vi vært på trilletur i det fine været. Igjen. Vi har fått dilla, og det er deilig. Herlig å utforske nabolaget man bor i, og ta en Pepsi Max med gubbefar. Knertleif sov store deler av tur...

Mormorbesøk

I går kom Knertleifs mormor, også kjent som min mamma, på besøk. Da lagde gubbefar fiskegrateng og pastaskruer. Det var godt, og veldig hyggelig med besøk. Knertleif var mest opptatt av å demontere...

Mat på Mirabel

I går var en koselig dag. Vi badet Knertleif, før vi snudde nesa mot verdens navle, nemlig Lillestrøm. Der ble det kaffe og kake hos min mor, øl på Klimt (jeg drakk min elskede Cola Zero), og så mi...

Besøk fra Nord-Norge

På torsdag fikk vi besøk av Knertleifs tante, oldemor og bestemor. De skal være her til neste mandag. Knertleif koser seg veldig med så mange søte damer rundt seg. I kveld skal Knertleifs mamma og ...

Gubbefar halvveis til femti!

I går ble min kjekke gubbefar 25 år. På morgenen fikk han gave og frokost, og når han kom hjem fra jobb fikk han middag (laksewrap), litt godis, kake, øl, Redbull, ballonger og en gave til fra Kner...

Min første morsdag

På søndag hadde jeg min aller første morsdag som mamma. Det var koselig. Da sto mannen opp og matet lilleleifen, så kom han og la seg igjen. Litt senere ble det egg og bacon til frokost. Fikk også ...

Finn feilen! (Bro, bro brille)

Min sønn fikk sånne kule sangkort til jul, men hans mormor og jeg fikk oss en god latter da vi skulle synge denne for han... Ser du feilen?

En vakker kvinne

Jeg har aldri møtt min farmor eller farfar, for begge døde lenge før jeg ble født. Likevel har min avdøde far og min tante alltid snakket varmt om dem, spesielt om farmor. Hun var visst en herlig, ...